Ett snabbt intervallpass

Hallå, här kommer ett snabbt och kort intervallpass. Har Du ont om tid kanske detta kan passa, det bör inte ta mer än 30 minuter. Förhoppningsvis har Du iaf en halvtimme till övers för träning ibland 🙂

Här kommer passet: (löpning, simma, skidåkning, cykel…)

  • Uppvärmning: kom igång och få upp puls och cirkulation, ca 10 minuter
  • Intervaller: 40 x 20 15 st (40 sekunder hårt och 20 vila)
  • Nedvärmning: lugna ner och kom ner i puls ca 5 minuter

Lycka till med passet 🙂

Publicerat av

Träning Löpning Lycka - Johanna L

Jag är en upplevelsejunkie, tycker om nya äventyr och upplevelser. Gärna ska de utföras med hjälp av min egna kropp, där den får utmanas, sättas på prov och testa nya saker. Jag vill att fler ska upptäcka nya saker med hjälp av sin egen kropp, att vilja ta steget att börja springa, upptäcka platser till fots. Jag är utbildad Personlig tränare & Löpcoach, har tränat konditionsidrotter i hela mitt liv. Jag har mycket erfarenhet med mig som jag mer än gärna delar med mig av.

2 reaktioner till “Ett snabbt intervallpass”

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.