Crosspass!

Hallå, hur har du det? De varma dagarna försvann och nu är det lite väl svalt igen tycker jag, typiskt, kan det inte vara lite lagom nån gång?

Syrandhäng…

Idag blir det ett tips om ett “crosspass” som jag kallar det, ett pass som kombinerar olika träningstyper…

Jag tänker att passet ser ut som följer:

  • Löpning/crosstrainer 20 minuter, kör på ungefär 70% av din maxpuls. Vila ungefär 2 minuter.
  • Direkt efter det kör 3 varv med följande övningar: 20 upphopp – 40 x-hopp – 12 burpees – 40 skidlopp (vila hm minut mellan varven)
  • Avsluta med 20 minuter på roddmaskin

Kör hårt, och lycka till!

Publicerat av

Träning Löpning Lycka - Johanna L

Jag är en upplevelsejunkie, tycker om nya äventyr och upplevelser. Gärna ska de utföras med hjälp av min egna kropp, där den får utmanas, sättas på prov och testa nya saker. Jag vill att fler ska upptäcka nya saker med hjälp av sin egen kropp, att vilja ta steget att börja springa, upptäcka platser till fots. Jag är utbildad Personlig tränare & Löpcoach, har tränat konditionsidrotter i hela mitt liv. Jag har mycket erfarenhet med mig som jag mer än gärna delar med mig av.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.