Veckans planer, v.15

Redan vecka 15 och andra veckan i april, det går fort. Men vädret känns som att det är oktober, snålblåst, kallt, lite snö som yr i luften.. vart tog våren vägen som var här?!

Måndag igen och vi var hos barnmorskan på morgonen för lite vägning och mätning och lyssna på knoddens hjärtslag, han sköter sig så bra 🙂 och allt såg ut som det skulle, skönt att det flyter på bra.

Hoppas att Du har haft en bra helg, det har vi haft… även om jag är rätt trött. Mest lite less på vädret, vill ju ha lite sol och vår ute, inte snö och regn och blåst… men hoppas det blir till helgen 🙂 Men först en vecka med jobb, räknade lite på veckor kvar till Knodden beräknas komma, och det är inte många veckor med 5 arbetsdagar, många som “bara” blir 4 dagar på grund av röda dagar… tiden går fort nu!

Löpning, Träning, björn
April för två år sen…

Så vad händer annars i veckan? Vad hittar Du på? Jag tänkte mig något som följer:

  • Måndag: Var hos barnmorskan tidigare, nu jobb och sen blir det lite träning innan vi åker hem.
  • Tisdag: Jobba, och så blir det någon form av träning, kan tänka mig att det kanske blir hemma, antingen på “gymmet”, på cykeln eller om Magnus vill springa så blir det stavgång för mig 🙂
  • Onsdag: Halva veckan, jobb och kanske träning, eller promenad, och kanske lite handling?!
  • Torsdag: Jobba, och så blir det nog till att vara lite hundvakt. Förhoppningsvis ingen nederbörd så att vi kan gå en liten promenix med han utan att han blir supersmutsig…
  • Fredag: Gött med fredag, det blir jobb, börja med överlämningen. Ta en tur till gymmet innan vi gör fredag och sen ta det lugnt!
  • Helgen: Tanken är att någon dag åka till Falun/Borlänge för Ikeabesök och lite så för att se om vi kan hitta några av de sista sakerna vi tänker för Knodden. Träna lite blir det också någon dag 🙂

Ha en fantastisk vecka 🙂 Träna fokuserat!

Publicerat av

Träning Löpning Lycka - Johanna L

Jag är en upplevelsejunkie, tycker om nya äventyr och upplevelser. Gärna ska de utföras med hjälp av min egna kropp, där den får utmanas, sättas på prov och testa nya saker. Jag vill att fler ska upptäcka nya saker med hjälp av sin egen kropp, att vilja ta steget att börja springa, upptäcka platser till fots. Jag är utbildad Personlig tränare & Löpcoach, har tränat konditionsidrotter i hela mitt liv. Jag har mycket erfarenhet med mig som jag mer än gärna delar med mig av.

2 reaktioner till “Veckans planer, v.15”

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.