AMRAP á 10 min x 2

Hallå, hoppas allt är bra med dig 🙂 Jag och mini är själva hemma i kväll, sambon är på AW och kommer hem senare.. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av gårdagens träningspass som jag var nöjd med 🙂

Jag hade igår lite ”tur” att mini sov bra under eftermiddagen och passade då på att träna. Men jag vet ju inte när han ska vakna så därför gav jag mig själv ett effektivt men jobbigt pass. Jag körde två st AMRAP (as many rounds as possible under en viss tid) Jag körde 10 minuter på varje.

Jag värmde upp lite lätt innan, lätta vikter och rörlighet. Första körde jag 10 armhävningar, 10 goblet squat och 10 latsdrag… sen vilade jag 2 minuter och sen körde jag min andra med 10 burpees, 10 marklyft och 10 fällkniv…

Detta var ett snabbt och effektivt pass för hela kroppen, det behöver inte vara mer komplicerat än så 🙂 Gör din träning enkel!

Publicerat av

Träning Löpning Lycka - Johanna L

Jag är en upplevelsejunkie, tycker om nya äventyr och upplevelser. Gärna ska de utföras med hjälp av min egna kropp, där den får utmanas, sättas på prov och testa nya saker. Jag vill att fler ska upptäcka nya saker med hjälp av sin egen kropp, att vilja ta steget att börja springa, upptäcka platser till fots. Jag är utbildad Personlig tränare & Löpcoach, har tränat konditionsidrotter i hela mitt liv. Jag har mycket erfarenhet med mig som jag mer än gärna delar med mig av.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.