Snabba intervaller :)

Snabba som i att du ska springa fort och att de inte tar så lång tid, på 30 minuter så bör du kunna vara klar om du vill…

Jag tänker mig att passet kan genomföras på den typ av konditionsmaskin/utrustning som passar dig bäst (löpning, Cykel, skidor osv.)

Här kommer passet:

  • Uppvärmning: värm upp i sådär 5-10 minuter beroende på hur mycket tid du har, ser till att du känner dig redo för några riktigt snabba intervaller efter uppvärmningen.
  • Intervaller: kör 15 st 30 sekunder max, vila 20 sekunder. Målet är att du ska köra alla intervaller så hårt du kan..
  • Nedvarvning: värm av 5-10 minuter beroende på hur mycket tid du har.
  • KLART!

Lycka till med dina intervaller!

Publicerat av

Träning Löpning Lycka - Johanna L

Jag är en upplevelsejunkie, tycker om nya äventyr och upplevelser. Gärna ska de utföras med hjälp av min egna kropp, där den får utmanas, sättas på prov och testa nya saker. Jag vill att fler ska upptäcka nya saker med hjälp av sin egen kropp, att vilja ta steget att börja springa, upptäcka platser till fots. Jag är utbildad Personlig tränare & Löpcoach, har tränat konditionsidrotter i hela mitt liv. Jag har mycket erfarenhet med mig som jag mer än gärna delar med mig av.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.